perjantai 19. toukokuuta 2017

Itsensä myymisestä

Terveisiä elämysalueelta!

Olen valinnut työni suhteen vapauden. Toisin sanoen olen itse itseni työnantaja, toiminnanjohtaja, palkanmaksaja, the pomo ja alainen, kenttätyöläinen, koordinaattori, tiedottaja, tuottaja, myyjä ja markkinoija samassa paketissa.

Tulemme toimeen ihan hyvin 😉 ja työilmapiiri on suht kannustava ja hyvä. Tiedotus toimii reaaliajassa (joka on nykyään harvinaista herkkua) ja mahdolliset organisaatiouudistukset ja -muutokset ovat hyvin läpinäkyviä ja ennakoitavissa. TYKY- tai TYHY-päiviä ei paljon järjestetä, mutta jotain kuitenkin. Kehityskeskustelut käydään säännöllisesti - sesonkiaikoina yleensä noin klo 04. Lomia ei juuri ole, mutta kukapa niitä nyt kaipaisikaan...

Totta puhuen olen jo pidemmän aikaa halunnut ulkoistaa yhden noista rooleista. Itseni myyminen ja markkinointi keikauttavat minut joka kerta yhtä vahvasti elämysalueelle. Olisi somaa, jos joku muu voisi tehdä sen minun puolestani...

Argh! huutaa sisäinen kommenttiraitani.

Onhan se nyt ihan kamalaa! Mieti vaikka: astua itsensä viereen ja kertoa muille muka ulkopuolisen silmin, miksi tämä nainen kannattaa palkata ja mitä kaikkea hän voi juuri Sinulle tarjota. Ja kysymyspatteristo jatkuu.

Minkä hintainen minä olen?
Minkä arvoinen olen?
Mitä sellaista minussa on, josta olisi iloa ja hyötyä juuri Sinulle?

Uuh...

Menen entistä syvemmälle omalla elämysalueellani, ja kokeilen jotakin uutta... ja heitän pallon ihan törkeästi sinun suuntaasi:

Tule mukaan Turun Improfestivaaleilla ensi viikolla pidettäviin työpajoihin ja kerro minulle niiden jälkeen vastaukset edellä esitettyihin kysymyksiin! 
Työpajojen aiheena ovat "lupa mokata" sekä "palautetaidot". Molemmissa on vielä reilusti tilaa.

 TURKU IMPRO FESTIVAL -lisätietoja

Nähdään siis Turussa 24.-27.5. improvisoinnin merkeissä? ❤

ps. Festareilla on tarjolla paljon muitakin työpajoja ja huippuhyviä esityksiä! Loistava tilaisuus sukeltaa lajin pariin turvallisesti ja hyvällä sykkeellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti